söndag 24 september 2017

Liten lördagsstund

Två suddiga mobilbilder från min lilla byggstund på lördagen. Bygga och bygga, nåja. Jag gnuggade spissvärta och hade igång en liten brasa. Så skar jag till lite spännpapp. Ellinor kom och hjälpte mig hålla i. En riktigt trevlig stund och totalt avkopplande att få pyssla på här. Mycket behövligt i den annars stressiga tillvaron. Längtar redan till en ny lugn stund på bygget!

Annars om spännpappen. Igen ett nytt skede och har mina grubbel. Men bara börja på så löser det sig, som det brukar. Mest fundersam över hur vit och blank Gysinges spännpapp är. Jag hade ju tänkt att tapeter och eventuella schablonmålade väggar kommer senare, men att stirra på vita väggar första tiden? Det blir lite tålamodsprövande. Får se det positivt, vi lär få väggarna hastigare gjorda på detta sätt!  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar