fredag 14 juli 2017

Stundars barnkalas

Jag och tjejerna var ju på barnkalas förra veckans onsdag, till Stundars i Solf! Hinner inte med på bloggen. Härligt att vara där och fint program för barnen! Massor att göra, vi hann inte med allt fast vi kom genast från början. Jag har jobbat här på museet flera år och trivs så oerhört bland alla fina gamla hus. Mycket nytt har kommit till sedan jag var här. Tog några bilder av de två hus jag fick in tjejerna i, de ville mest se på allt som fanns att göra och såklart lyssna på Muminsångerna! Får och snickarhörna fanns och jag skrattade lite, vad är det tjejerna gör varje dag?!?






























1 kommentar:

  1. Stundars on ihana paikka! Me emme ole käyneet lastenjuhlilla, mutta käsityöläispäivillä käymme melkein joka vuosi. :)

    SvaraRadera