söndag 4 december 2016

Tapetsökande

Ett inlägg för eget minne: tapeter.

När tillfälle ges sätter jag mig gärna vid datorn och söker tapetinspiration. Från Sandudd hittade jag två tapeter som jag gillar (och fick låna bild för bloggen). Isoäidin aikaan kallas mappen där dessa tapeter fanns. Tror de är papperstapeter. Får titta in på Vasa Färg och se dem i verkligheten. 














Så finns Pihlgren & Ritola också i vårt land och dessa länkar vill jag spara åt mig:










Så kikar vi också över viken till Sverige, googlar mest på svenska och där finns många, många alternativ. 

2 kommentarer:

  1. sen finns en tysk sida billigerluxus.de därifrån har vi beställt största delen av tapeterna till huset

    SvaraRadera
  2. Jag kan rekommendera http://www.wallpaperfromthe70s.com/. Där finns massor av fina tapeter i olika prisklasser. Dom har snabb leverans ända fram till dörren och frakten är inte så dyr, runt 15 euro.

    SvaraRadera