lördag 13 februari 2016

När man tänkt bygga...

...blir det annat! Ett köksgolv har vi nu, men inga bilder på det. Hade planerat lite annat byggande idag, men först skulle vi "bara" fixa egna bås åt tackorna. Snart blir det lamm! Flickorna tyckte det var spännande när pappa var med och fixade i stallet. 









Så var jag och småtjejerna på en tur till Kodials ekobutik där det var vändagsjippo, det hade jag ju glömt men skulle dit ändå. Ponnyridning, tårta och ros! Ellinor visar upp rosen på bild.





Så kom ju mer snö efter allt regn och slask. Yngve slungar snö med Ellinor vid bygget och hos Yngves föräldrar. Jag var och räknade genom de fönsterbeslag jag  fått loss, det var inte många. Så hann jag se köksgolvet samt visa några besökare bygget. Då var det redan försenad middag och fick hem två gnälliga, hungriga små. Det var den dagen. Kanske vi lyckas göra det vi tänkt idag imorgon istället. 








Trevlig vändag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar