torsdag 31 december 2015

Golv

Som sagt i tidigare inlägg: Yngve hämtade hem golvplank. Han hade med kameran och tog bild, vi har allt möjligt lite här och där, ett elände samtidigt som lycka att huset vi rev hade grejer kvar inuti. För två saksamlare som har svårt att kasta saker blev det att ta vara på det mesta. Men omöjligt att få in allt i huset... Tja. Den ljusa träsoffan där bak har jag lite tankar på att fixa som sänggavel. 

På fårens betesmark har det varit vått av allt regnande och Ellinor fick en finfin isbana. Första gången på skridskor. En hjälm måste vi skaffa.












Gott nytt år 2016 allesammans!


2 kommentarer:

  1. Gott nytt år tillbaka till er! Det kommer att hända mycket 2016 i ert flyttade hus tror jag nog. Härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi hoppas också att det ska hända extra mycket detta år! Har inte hunnit kika in hos dig på länge, eller andra bloggar för den delen. Du brukar ha mycket intressant och klokt. Snart ska jag försöka ta mig tid till besök hos mina favoriter!

      Radera