fredag 16 oktober 2015

Besök och tapeter

För någon vecka sedan hade jag äran att få visa vårt husbygge åt Mia med bloggen  http://miasgamlahus.blogspot.fi och vi fick prata hus nästan hur mycket som helst. Lilla Linnea blev väl lite gnällig mot slutet. Oftast är det Yngve som får visa gäster runt, så det var extra roligt att jag också fick visa någon runt. Idag har jag visat moster, mosters man och min mormor huset. Det jag sagt ett tag men ändå inte fått gjort är att fixa en gästbok. Det har varit så många besökare de år vi byggt. Sedan sommaren 2012 alltså. Allt från en man som själv bott i huset, släktingar till de som byggt huset, förra ägarna, husvårdare och husbyggare från både Österbotten och Sverige, våra vänner, släkt och familj osv. Nu även en bloggträff kan man säga! Kika gärna in hos Mia, så underbara bilder och härligt hus de renoverar! Mia hade dessutom med sig en bit tapet av Duro Gammelsvenska med namn Gästgivars. Jag tycker den är riktigt fin! Den kunde bra passa i något rum!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar