måndag 30 april 2012

Trevlig Valborgsmässoafton!

Ha det gott! 

Ja, nåt gott skulle jag vilja ha... Egen tillverkad prinsesstårta är jag sugen på. Men inte har jag någon sådan redo nu. Idag sågas det vid sågen och jag ska med lillan ner mot mina föräldrar. Så är jag där färdigt till imorgon, då gör vi det sista vid huset. Bl.a. fönster kvar i kvisten och så ska en trähög in i en container... Vilken tur att det finns extra "lediga" dagar i kalendern!

Här är prinsessans doptårtor. Höll på i köket hela morgonen med dessa och några smörgåstårtor och var helt slut när dopet började, men det var det värt! Hon blir redan 8 månader lilltjejen!



Efter att ha mumsat tårta så behöver man ta till en diet: här är min diet! :-) Fungerar utmärkt!


1 kommentar:

  1. Prinsesstårta är det bästa jag vet...åh nam!
    Hahhaa, den dieten följer jag som bäst!!!

    Kraam!

    SvaraRadera