måndag 3 oktober 2011

Kaffepaus

Det hjälpte att gnälla på regnet i förra inlägget, härligt med en promenad i höstsolen! Då smakar det bra med dagens kaffepaus! Vår kaffehylla här på bild, små badrumshyllor från Ikea kom till användning i köket i vårt tillfälliga hem. Alla våra lösningar i inredningen känns just tillfälliga och och det mesta härstammar från studietidens lågbudgetinköp.

En vän ville att jag skulle länka till bloggen via Facebook, men när jag testade det så blev det en länk från bloggen till Facebook istället, trots att jag var inloggad på Fb och försökte fixa där... Upptäckte det idag då jag kollade här. Mystiskt.


Blåbär och hallonpaj

1 kommentar:

  1. Så spökligt! Just som jag sitter och äter en precis likadan blåbärspaj och dricker kaffe ur en muminmugg, så ser jag "samma bild" på din blogg!!!!!!!!! Huuu!

    Konstigt!

    Kraaam!
    -Pia-

    SvaraRadera