tisdag 11 oktober 2011

Höstpromenad

Skit också! Datorn gav upp efter många års troget krånglande... Som tur har jag kopior på alla foton, så vi överlever. Men den del annat försvann där. Den är i och för sig på service men med lite hopp om att få den återställd. NU surfar jag på laptopen men där har vi varken Photoshop eller andra program att jobba med bilder. Vet inte ens hur jag ska få en bild förminskad. Nåja. Lyxproblem. Hela bloggen ser annorlunda ut i denna skärm.

Nå, IDAG tog jag en höstpromenad i solen med barnvagnen. Vi vandrar varje dag i regn, rusk och ibland SOL. Hade med kameran idag och njöt av naturen. Ser olika djur varje dag. Ekorrar, fåglar, katter, sniglar OCH idag såg jag en vitsvanshjort som stod och tittade på mig i skogskanten!!! Önskade att jag hade haft ett ordentligt objektiv. Nu var den för långt borta för min kamera. Men fin stund hade vi när vi iakttog varandra på håll. En bil skrämde den slutligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar