fredag 19 augusti 2011

Vaggan inredd

Nu har jag sytt kantskydd och täcke till vaggan vi fick tag på här tidigare i augusti. Hade en madrassbit hemma som jag kapade lite mindre och svärmor hade flera gamla spetslakan och dynvar! Jag blev riktigt nöjd och t.o.m. katterna har hållit sig borta från vaggan. Har lite tyg kvar som jag troligen gör kökshanddukar av eller kuddar. Gillade tyget och funderar lite på att köpa mer tyg men med blåa rutor och göra nytt madrassöverdrag till träsoffan i köket!


Så irriterar jag mig över bloggersidan, den uppdaterar inte min blogglista som den ska och inte heller visas allt på min sida när jag är här. Nån annan som har samma problem?

1 kommentar:

  1. Oj oj vad jag gillar din stil och din "attityd" att göra vackra saker av gammalt, att tillvarata OCH göra fint! Såna som du - som är husliga, händiga och praktiska, och samtidigt har ett estetiskt öga finns det inte många av nuförtiden! Jag hade gärna sett att MINA sonhustrur hade velat göra som du...

    Och den härliga vaggan med de vackra sängkläderna - och slutligen inuti en underbar, liten flicka!

    SvaraRadera