onsdag 24 augusti 2011

Jag behöver färg!

Var via Hemtex i veckan och kunde inte motstå de lila sängkläderna de hade och några kuddar i pink och lila... Vi kommer att flytta upp sovrummet på vinden nu i höst och jag ville ha och behövde färg! Badrummet och köket har haft textiler i turkosa nyanser och nu kände jag att det var dags för andra färgklickar. När jag kom hem med kuddarna tittade jag en stund på dem och bestämde mig för att sy fast farmors virkade dukar på dem. Sängöverkastet har hon också virkat. Tror bestämt att jag blev lite inspirerad av mina orkidéer i vitt och pink-lila. Älskar bara färgerna!


När jag skulle fixa på vinden hittar jag denna typ i sängen:


2 kommentarer:

  1. Jättesöta kuddar! Och vilken söt liten kisse :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad dina kuddar blev fina ! Den ideń kan man gott knycka ! ;-)

    SvaraRadera