fredag 8 juli 2011

Dagens hus


Dagens söta lilla "rädda mig-hus".

5 kommentarer:

  1. Underbart! Precis ett sånt som jag skulle vilja "hitta" till villa! :o)
    /Christina

    SvaraRadera
  2. Ja, de finns ju lite här och där. Småstugor är mysiga, det finns flera längs vägen vi bor på och en del har dem till sommarbostäder. Lycka till med drömmen!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Var finns detta "underbara" hus? Vi söker runt nästan hela Österbotten ett hus att ha till sommarstuga.
    Mia, Vasa

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!

    Detta hus finns i Harrström, längs Gamla strandvägen strax söder om butiken om jag kommer ihåg rätt...

    I Harrström finns simstrand en eller ett par km bort och fiskehamnen är nära så detta vore en finfin sommarstuga att fixa till!

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset, den ser ju inte ut vara i bästa skick, men jag kan föreställa mig hur den KAN se ut... Ska ta en titt på den. Mia

    SvaraRadera